HTML

Futni jó!

2013. április 14. - Aznap lettem 38. És aznap futottam le életem első maratonját. Ez a blog eredetileg az odavezető útról szólt. Azóta viszont már arról, hogy miként nyílik ki egy maraton után a világ. Mert kihívásból rengeteg van, csak figyelni kell.

Friss topikok

  • Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: MEN-JUNK-VISSZA! MEN-JUNK-VISSZA! :) (2014.05.19. 09:21) Út Koreába - 2. rész
  • munkagep: @Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: türelem, ífjú Skywalker, türelem. :-) (2014.05.14. 12:28) Út Koreába – 1. rész
  • Heronyányiné Lang Anna: Tényleg nagyon jó ez a bolt csak jó fizetés is kellene hozzá !3dl Limonádé 290 ez nem a dolgozó em... (2013.10.12. 14:21) Van egy bolt Szekszárdon
  • jacint70: Hajrá Karesz! Aztán este még lesz egy apró kis program a Stadionok megállónál... ;-) (2013.04.08. 10:29) Már csak 1 hét
  • Weboldal készítés olcsón: Tudok egy jó tervet, ha sikerül a maratonod! Ez nem más, mint az Ironman: olyan maraton, amire 3,... (2012.11.13. 11:05) Köszöntő

Címkék

-4

2012.12.25. 12:36 munkagep

"2013. április 14. - Aznap leszek 38. És aznap szeretném lefutni életem első maratonját. Ez a blog az odavezető útról szól. Hogy legyen miből merítenem, amikor -5 fok van kinn és az egész épp valami nagyon hülye ötletnek tűnik."

Igen, annak tűnt! Pedig csak -4 volt!

Gödöllő mellett van egy kis erdő Máriabesnyő és az autópálya között, egy lovarda is található arrefelé, ott szoktunk futni Mikivel. Miki kétgyerekes családapa és megvan az a perverziója, hogy szombaton is legkésőbb reggel nyolckor el kell indulnunk. Persze sosem érek oda nyolcra, nekem nincsenek gyerekeim, én alvással ünneplem a szombat reggelt, nem értem miért olyan nehéz ezt megérteni.

Szóval fél 9-kor nekilódultunk a szokásos terepnek. A mellékelt térkép domborzati funkcióján látni, hogy egy remek emelkedővel indul, aztán egy erős lejtő és utána megint egy hosszú emelkedő, a végén pedig ismét lejtővel. A vége (B pont) olyan 10-20 méterrel magasabban van, de addig már volt benne majdnem 50 m szintkülönbség. Remek liftező pálya, amelynek az elején ha dumálunk, akkor a végén nagyon rosszul szoktam érezni magam. És mivel általában dumálunk, a végén nagyon rosszul szoktam magam érezni. A GPS szerint oda-vissza 5.2 km, ami kb. egy Margitsziget-körnek felel meg, nehezített terepviszonyokkal.

View Larger Map

Mikinek van egy másik perverziója is. Sokkal gyorsabban fut nálam. Ezt általában akkor szokta megmutatni, amikor már nem beszélgetek, mert az életemért küzdök. Ő olyankor elkezd gyorsítani, amit visszafelé az inkább lejtős szakaszon elég jól lehet demonstrálni. Ugyan semmi esélyem nincs, hogy utolérjem, de azért ilyenkor én is elkezdek nagyon szaladni. Namármost sikerült 11:30 körüli idővel visszaérnünk, ami akkora egyéni csúcs, hogy még azt is elfelejtettem, hogy -4 fok volt, csak valami nagyon hülye ötletnek tűnt az egész. 

Persze ha megnézzük az alábbi képet, minden relatív.

cold run.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futnijo.blog.hu/api/trackback/id/tr104980888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása