HTML

Futni jó!

2013. április 14. - Aznap lettem 38. És aznap futottam le életem első maratonját. Ez a blog eredetileg az odavezető útról szólt. Azóta viszont már arról, hogy miként nyílik ki egy maraton után a világ. Mert kihívásból rengeteg van, csak figyelni kell.

Friss topikok

  • Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: MEN-JUNK-VISSZA! MEN-JUNK-VISSZA! :) (2014.05.19. 09:21) Út Koreába - 2. rész
  • munkagep: @Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: türelem, ífjú Skywalker, türelem. :-) (2014.05.14. 12:28) Út Koreába – 1. rész
  • Heronyányiné Lang Anna: Tényleg nagyon jó ez a bolt csak jó fizetés is kellene hozzá !3dl Limonádé 290 ez nem a dolgozó em... (2013.10.12. 14:21) Van egy bolt Szekszárdon
  • jacint70: Hajrá Karesz! Aztán este még lesz egy apró kis program a Stadionok megállónál... ;-) (2013.04.08. 10:29) Már csak 1 hét
  • Weboldal készítés olcsón: Tudok egy jó tervet, ha sikerül a maratonod! Ez nem más, mint az Ironman: olyan maraton, amire 3,... (2012.11.13. 11:05) Köszöntő

Címkék

Láz van, Babám!

2012.12.02. 12:35 munkagep

Minden futással foglalkozó blogon, újságban, edzéstervben azt olvasni, hogy a téli felkészülés során arra kell legjobban figyelni, hogy ne fázzunk meg. Isten bizony, esküszöm, figyeltem rá. Aztán mégis, sikerült jól megfáznom. 

Kedden késő este kifutottam a szigetre, futottam két kört, aztán vissza az irodába, olyan 15 km körüli táv. Már közben éreztem, hogy nem megy olyan jól, hiába érzem erősnek a tempót, épphogy 5 percen belüliek voltak a kilométerek. Erre kicsit meg is nyomtam, hogy biztos csak a kezdeti fáradtság, majd belejövök. Végül tényleg egész jól belejöttem, 15.2 km - 1:14:11 mp. És valószínűleg ez tette be a kaput, másnap már fájt a fejem, elment a hangom, kapart a torkom és a hidegben még a térdem is megfájdult. 

Szóval ez a hét a lábon kihordom a betegséget jegyében telt, így maradt a munka és a futás lett az áldozat. Na jó, valószínűleg a múlt szombati Brains, a csütörtöki Punnany Massif és pénteki Irie Maffia koncertek sem alapozták meg a gyors formába lendülést... De ha már nincs futás, akkor emlékezzünk meg az elmúlt hét zenei sikerélményeiről.

Múlt szombaton a Közgáz Gólyabálon kötöttem ki. Én, 37 éves fejjel... Elég megdöbbentő élmény volt olyanokkal együtt ugrálni a Brains koncerten akik akkor születtek amikor az én gólyabálom volt... Azon akkor - 1994-ben - Republic volt a főzenekar, jut eszembe. Egyetlen mentségem, hogy egyrészt velem egyidősökkel voltam, másrészt nem tudtam, hogy a Supernem / Heaven Street Seven és Brains koncertek apropója maga a Közgáz Gólyabál. Még a Pesti Esti is különszámmal jelent meg, három színpadon mentek a koncertek, tényleg nagy buli volt. És itt fedeztem fel a magyar popzene legújabb csillagát, a Soerii & Poolek formációt, akiknek a zenei stílusát mondhatni lehetetlen elhelyezni az egyébként is zavaros magyar poptérképen. Nehéz megfogalmazni, hogy ez mi. Paródiának - zeneileg legalábbis - túl komoly, komolynak viszont nem komoly. Zenei stílusuk leginkább a nagyon gagyi jelzővel illethető, mégis, közös számuk van Péterfi Borival, Fluor Tomival, Szikora R-GO Robival, megjelenik Lovassy András, néha a Supernem, néha a Heaven Street Seven tagjaival közösen lépnek fel... Jó számuk egy sincs, talán a Petőfi Rádióban mostanában nyomott Brutális Nyár az egyetlen jobban hallgatható, de a klipjéből ott is kiderül, hogy azt sem gondolták komolyan. A koncertjük pedig elementáris, ezek nem normális emberek, hihetetlen performance. És akkor Kautzky Armand korszakos alakításáról még nem is szóltunk, ha ezen a héten nem néztük meg Gyuri kollégámmal vagy 30-szor, akkor egyszer sem, már fájt a hasunk a röhögéstől. A Soerii & Poolek körülbelül annyi, mint ami ebben a barbár klipben össze van sűrítve. Se több, se kevesebb.

Csak a rend kedvéért, tessék INKÁBB EZEKET hallgatni, jobban megéri:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futnijo.blog.hu/api/trackback/id/tr924942670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása